Evenement voor Invisalign met Giel de Winter van StukTV

Evenement voor Invisalign met Giel de Winter van StukTV In het eerste weekend van oktober was er in samenwerking met Leo Burnett een evenement georganiseerd voor Invisalign. Het evenement was toevoeging op een hockeytoernooi in Leiderdorp. Het evenement stond in het teken van mondverzorging en het doel was om het beugelmerk Invisalign onder de aandacht…

Filmpremière Werk Ohne Autor

Filmpremière Werk Ohne Autor Werk Ohne Autor In samenwerking met filmdistributeur Cinemien hebben wij voor de filmpremière Werk Ohne Autor influencers uitgenodigd. De première was op 21 januari in filmmuseum EYE Amsterdam. Werk Ohne Autor is een Duitse dramafilm, geschreven en geregisseerd door Florian Henckel von Donnersmarck , die gebaseerd is op het leven van kunstenaar…

Coop Kerstcampagne 2018

Coop Kerstcampagne Coop In samenwerking met Coop Supermarkten hebben we in December een influencer campagne uitgezet die helemaal in het teken stond van Kerst. De influencers zijn door Coop uitgedaagd om een kerstklassieker te maken en hun kerstgedachte hierbij te delen. Denk hierbij aan een ossenhaas, garnalencocktail of bijvoorbeeld een carpaccio. Dan niet klassiek op tafel gezet zoals…

Radar Advies Campagne

Radar Advies Campagne Een telefoonverslaving, een SOA test of depressie, onderwerpen die regelmatig voorkomen onder andere bij jongeren. De YouTube kanalen Tieners, Ellis in Joetoepland en Steven Vegter bespreken deze verschillende onderwerpen in een aantal videos. De campagne is in samenwerking met Radar Advies. Radar Advies Radar Advies is een adviesbureau. De adviseurs bij Radar zijn actief op diverse thema’s o.a.…

Ambassadeurs over Passend onderwijs Haarlemmermeer

Ambassadeurs over Passend onderwijs Haarlemmermeer Persoonlijke verhalen vertelt door betrokkenen Passend onderwijs Haarlemmermeer Hoe maak je de andere aanpak van Passend onderwijs Haarlemmermeer duidelijk aan mensen die hiermee te maken kunnen krijgen? En hoe zorg je ervoor dat zij deze aanpak kunnen reflecteren aan hun persoonlijke situatie? Door de mensen, die met deze methode werken, hierover te…

Posts #DjangoTakesYouThere

Posts #DjangoTakesYouThere #DjangoTakesYouThere laat influencers kennismaken met Peugeot Django “Als je niet zichtbaar bent, weten je klanten niet te vinden”. Dat is het motto achter de campagne van Peugeot Scooters Nederland. Daarom heeft de importeur van de Peugeot Scooters, Moteo Nederland, aan Brandambassadors gevraagd om samen met Nederlandse Beauty Fashion en Lifestyle influencers een breed op te bouwen in…

Het Louwman Museum start met vloggen

Dremel connect brand advocates & influencers Het Louwman Museum in Den Haag stuurt vlog in voor nominatie ‘De mooiste locatie van Nederland’. Voor deze nominatie werd gevraagd een ‘vlog’ in te sturen opgestuurd naar RTL. Het Louwman Museum dacht als we in vlog van ons museum maken, waarom dat dan niet laten doen door de doelgroep van het…

Dremel connect brand advocates & influencers Dremel

Dremel connect brand advocates & influencers Dremel bouwt samen met Brandambassadors aan merkbekendheid en customer engagement. Dremel brand advocates en social influencers Wie kan er beter het verhaal van een merk vertellen dan de brandfans zelf? Daarom bouwt Dremel samen met Brandambassadors aan merkbekendheid en customer engagement. Hiervoor zetten we social influencers en hun fans…

Geluksmomentjes bij zorginstelling QuaRijn

Geluksmomentjes bij zorginstelling QuaRijn Zorginstelling QuaRijn koos ervoor de samenwerking aan te gaan met influencers. Want de zorg is leuk en hoe kun je dat beter in beeld brengen dan met influencers? Influencers zijn mensen met presence, power en passion en kunnen het verhaal van jouw merk of organisatie als geen ander op een authentieke wijze vertellen. De perfecte match…