Review micro influencers testen Swiss Clinic product

Mijn Bullet Journal campagne Review micro influencers testen Swiss Clinic product Naast het creëren van brand awareness in de Swiss Clinic campagne is ook als doelstelling gesteld om te laten zien wat het effect is bij het gebruik van de Swiss Clinic skin renewal. Aan deze try-out deden in totaal 19 micro influencers mee. Zij hebben zich…

Interior en DIY blogger samen met Dremel

Interior en DIY blogger samen met Dremel Interior en DIY blogger MyAttic is uitgekozen voor samenwerking met Dremel Interior en DIY blogger Marije Hessel heeft in de afgelopen maanden gewerkt aan verschillende DIY projecten waarbij ze gebruik heeft gemaakt van Dremel apparatuur. Met de Dremel 3000 is ze begonnen met verschillende creaties Marije is gek op dingen…

New Care Supplements Campagne

New Care Supplements Campagne New Care Supplements Supplementen zijn een belangrijk onderdeel als jij je bezighoudt met sport, voeding en gezond leven. Het draagt bij aan een sneller herstel of een betere prestatie. New Care Supplements een Nederlands bedrijf dat pure & eerlijke supplementen produceert. Op dit moment zit New Care Supplements veel in de sportwereld…

Hartstichting ‘Voor je Hart’ campagne

Hartstichting ‘Voor je Hart’ campagne In de lente van dit jaar kwam de Hartstichting bij ons met de vraag of wij micro influencers met een persoonlijk verhaal kunnen betrekken bij de Hartstichting campagne ‘Voor je Hart’. De volgende doelstellingen zijn geformuleerd: Awareness creëren voor hart- en vaatziekten door mensen te inspireren met een persoonlijke verhaal De volgers…

VIVA400 & Ik bepaal zelf campagne

VIVA400 & Ik bepaal zelf campagne De ‘Ik bepaal zelf’ campagne In samenwerking met VIVA (Sanoma) en PremiumPR hebben wij de nieuwe Viva campagne ‘Ik bepaal zelf’ gelanceerd. In het kader van VIVA400, al 11 jaar het platform voor ambitieuze en ondernemende jonge vrouwen, geven we met dit statement vorm aan het inspireren en empowerment van vrouwen. Vrouwen…

Radar Advies Campagne

Radar Advies Campagne Een telefoonverslaving, een SOA test of depressie, onderwerpen die regelmatig voorkomen onder andere bij jongeren. De YouTube kanalen Tieners, Ellis in Joetoepland en Steven Vegter bespreken deze verschillende onderwerpen in een aantal videos. De campagne is in samenwerking met Radar Advies. Radar Advies Radar Advies is een adviesbureau. De adviseurs bij Radar zijn actief op diverse thema’s o.a.…

Coop Kerstcampagne 2018

Coop Kerstcampagne Coop In samenwerking met Coop Supermarkten hebben we in December een influencer campagne uitgezet die helemaal in het teken stond van Kerst. De influencers zijn door Coop uitgedaagd om een kerstklassieker te maken en hun kerstgedachte hierbij te delen. Denk hierbij aan een ossenhaas, garnalencocktail of bijvoorbeeld een carpaccio. Dan niet klassiek op tafel gezet zoals…