Coop Kerst Campagnes
Coop Supermarkten laat influencers hun favoriete kerstmoment delen en introduceert een Instagram kerstfilter
Coop Supermarkten laat influencers hun favoriete kerstmoment delen en introduceert een Instagram kerstfilter
https://www.brandambassadors.nl/wp-content/uploads/2020/04/Corona-Helden.mp4 Corona Helden steunt zorgverleners en zorgorganisaties. Hoe? Corona Helden, waar staan zij voor? Een diepe buiging voor iedereen die in de zorgsector actief is. Wij beschouwen jullie als Corona Helden. Wij weten dat jullie zonder pardon voor ons allen in de frontlinie aan het vechten zijn. Er is een grote groep die nog steeds…
Om te laten zien dat je bij Batavia Stad veilig kan shoppen hebben wij twee influencers uitgenodigd.
In samenwerking met Coop Supermarkten hebben we in de maand April een influencer Paas Campagne ontwikkeld.
Brittany Runs a Marathon Brittany Runs a Marathon Op 13 november werd de film Brittany Runs a Marathon exclusief eenmalig gedraaid in 13 Pathé bioscopen. De film is nu te zien op Amazone Prime. Middels influencers hebben we dit platform onder de aandacht gebracht bij de volgers. Aan deze campagne hebben twee influencers deelgenomen Fajah…
Opening Euroscoop Amsterdam Noord Op maandag 25 november heeft de opening van Euroscoop Amsterdam Noord plaatsgevonden. Op de avond van de opening ging de film Penoza The Final Chapter in première. Bij de première was de cast van Penoza aanwezig en heeft Brandambassadors influencers uitgenodigd. Om 19:00 werden de influencers ontvangen bij de bioscoop en…
Voor Gladskin hebben wij drie influencers met een huidprobleem uitgenodigd om de Gladskin producten te testen.
Voor Gladskin hebben wij drie influencers met een huidprobleem uitgenodigd om de Gladskin producten te testen.
Hartstichting ‘Voor je Hart’ campagne In de lente van dit jaar kwam de Hartstichting bij ons met de vraag of wij micro influencers met een persoonlijk verhaal kunnen betrekken bij de Hartstichting campagne ‘Voor je Hart’. De volgende doelstellingen zijn geformuleerd: Awareness creëren voor hart- en vaatziekten door mensen te inspireren met een persoonlijke verhaal De volgers…
VIVA400 & Ik bepaal zelf campagne De ‘Ik bepaal zelf’ campagne In samenwerking met VIVA (Sanoma) en PremiumPR hebben wij de nieuwe Viva campagne ‘Ik bepaal zelf’ gelanceerd. In het kader van VIVA400, al 11 jaar het platform voor ambitieuze en ondernemende jonge vrouwen, geven we met dit statement vorm aan het inspireren en empowerment van vrouwen. Vrouwen…