Loes van Delft in #DjangoDesignBattle
Loes van Delft doet mee met Peugeot Django design battle
Peugeot Scooters trapt in mei af met de #DjangoDesignBattle! Brandambassadors heeft voor deze Design Battle niemand minder dan artist Loes van Delft gematched aan Peugeot om haar talenten los te laten op hun Django Model.
Loes van Delft is “In it to win it” zoals ze zelf zegt. En dat credo heeft ze al meer dan eens bewezen. Samen met het typerende karakter Pjipje dat in bijna al haar kunstwerken terug komt, verovert ze de hele wereld. Van Londen tot Miami, Johannesburg tot Taipei en van Barcelona tot Amsterdam. Overal waar Loes exposeert worden mensen verliefd op haar kunst. En stiekem ook op de charmante, talentvolle kunstenares zelf. Loes: “Ik wil dat mensen blij zijn als ze mijn werk zien. Heel simpel. Love is the message.”
Stemmen op Loes? Dat kan hier! De #DjangoDesignBattle is te volgen via de Facebook pagina van Peugeot.
De winnaar is Loes van Delft
Modestylist Tommy Driessen en kunstenares Loes van Delft werden uitgedaagd om een nieuwe Peugeot Django naar eigen smaak en stijl te pimpen. Dat leverde twee unieke scooters op. De battle en het creatieve proces waren online via www.peugeot-scooters.nl en social media te volgen. Op Facebook kon gestemd worden welke scooter het mooist werd gevonden. Een meerderheid van de stemmen ging naar de street-art Django van Loes. Zij is in Hotel NH Collection Amsterdam Doelen officieel gehuldigd en kreeg haar prijs uitgereikt door Katinka Bunt, Marketing Manager van Moteo Nederland BV.