Sinds 2008 verbinden wij, Brandambassadors, ‘people with passion, power and presence with brands”. Wij verbinden de juiste influencers en merken om authentieke en overtuigende verhalen te vertellen. Daarmee bouwen wij aan betrouwbare en sterke relaties tussen merken en influencers met als doel het creëren van ambassadeurs. Wij zetten gepassioneerde mensen in als de persoonlijke verhalenverteller. Door de ‘ambassadeurs’ te activeren, met de door ons ontwikkelde campagnes, creëren we voortdurende en betrokken communicatie (WOM) met betrouwbare en invloedrijke content.
Wat is een ‘brand ambassador’?
Een “brand ambassador” is niet zomaar een hippe naam voor een persoon of van een marketing strategie voor merken. Met deze aanduiding geven wij naam aan een persoon, maar ook aan een doelgerichte aanpak om het merk onder de aandacht te brengen van een breder publiek. Daarmee bouwen wij aan een geloofwaardig & betrouwbaar merkbeeld vanuit persoonlijke betrokkenheid.
Onze werkwijze in 8 stappen:
- Ontwikkelen van campagne strategie en doelen
- In kaart brengen van ‘target audiences’
- Selectie en matchen van influencers
- Strategie en creatie van campagne
- Content creatie door influencers
- Verspreiding van content via earned, owned en/of paid media
- Meten van resultaten
- Evaluatie