Influencer marketing campagne voor Super Soco
Ready for the best ride ever? Voor de elektische scooters van Super Soco heeft Brandambassadors een influencer marketing campagne opgezet. Storytelling staat in deze campagne centraal. Deze influencer campagne voor Super Soco laat opnieuw zien hoe creatieve content het verschil maakt. Dit is niet onopgemerkt gebleven: deze campagne is genomineerd voor de VideoAwards beste influencer campagne!
Doel van de campagne is brandawareness voor de elektrische scooters en brommers van Super Soco te vergroten. We selecteerden vijf influencers en ontwikkelden een storytelling concept. Van een strandrit, tot rondje Amsterdamse grachten, tot boodschappen doen met de elektrische scooter. Hierdoor is de content persoonlijk, verrassend en hoog in impressies. Daarnaast benadrukt de content de pro’s van de scooters: ze zijn niet alleen mooi ontworpen, maar ook nog eens duurzaam.
The Best Ride Ever
Voor deze influencer marketing campagne konden niet alleen influencers de best ride ever beleven: ook hun volgers! Door middel van een testformulier gaven we iedereen de mogelijkheid zelf ook een Super Soco te testen. Door deze extra activatie ontwikkelden we meer brandawareness en nieuwe Super Soco fans.
Ook na de campagne bleven de Super Soco’s een succes. De influencers rijden nog altijd op hun Super Soco. Kortom: deze storytelling influencer marketing campagne zette de elektrische scooters en brommers in de spotlight.
Creatieve storytelling
Samen met Petrus hebben wij deze video ontwikkeld. De case laat zien dat de combinatie van de juiste input en briefing en een goede dosis creativiteit kan leiden tot verrassende content. Door out of the box the denken hebben we met deze video heel goede resultaten geboekt. Bekijk de video zelf, en zie hoe je met storytelling jouw campagne boodschap kunt overbrengen. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op!