Dremel connect brand advocates & influencers
Het Louwman Museum in Den Haag stuurt vlog in voor nominatie ‘De mooiste locatie van Nederland’.
Voor deze nominatie werd gevraagd een ‘vlog’ in te sturen opgestuurd naar RTL. Het Louwman Museum dacht als we in vlog van ons museum maken, waarom dat dan niet laten doen door de doelgroep van het museum, de families. Aan Brandambassadors is gevraagd om op hele korte termijn enkele family vloggers uit te nodigen om een vlog op te nemen in het automobielmuseum met de grootste automobiel privecollectie. Na een uitgebreide selectieprocedure is gekozen om samen te werken met de familyvloggers van Nederland: De Bellinga’s.Op 14 december hebben de Bellinga’s een bezoek gebracht aan het museum en hun ervaring gedeeld in hun vlog. Aan deze vlog is ook een win actie verbonden. De Bellinga’s geven een gratis toegangskaart voor het gehele gezin als je de Facebookpagina van Het Louwman Museum liked alsmede abonneert op hun vlogkanaal.
De Bellinga’s
De ‘familievloggers’ zijn nu ook in Nederland. Zo hebben wij de familie Bellinga; vader en moeder met twee jonge kinderen die elke dag hun dagelijkse bezigheid vloggen. Met meer dan 30k abonnees op YouTube, kunnen wij spreken van een beginnend begrip in ons land. De Bellinga’s geven sinds 2013 een kijkje in het dagelijks leven van het gezin. De familie bestaat uit vader Daniel (36), moeder Fara (28) en de kinderen Luan (4) en Lucilla (1,5) Bellinga.
YouTube: https://www.youtube.com/user/SlankEnFitTV/videos
Gepubliceerd: 24 de ember 2016
Abonnees: 39.000
Views: 10.5 K
Likes: 374