Mijn Bullet Journal campagne
Review micro influencers testen Swiss Clinic product
Naast het creëren van brand awareness in de Swiss Clinic campagne is ook als doelstelling gesteld om te laten zien wat het effect is bij het gebruik van de Swiss Clinic skin renewal. Aan deze try-out deden in totaal 19 micro influencers mee. Zij hebben zich aangegeven dat het Swiss Clinic product wel wilden testen voor een periode van 2 maanden. Gevraagd is om hun ervaringen met het Swiss Clinic Renewal product te delen via hun sociale kanalen met daarbij de hashtag #myswissclinic.
Resultaten review micro influencers testen Swiss Clinic Renewal product
Doel KPI’s:
Deelname: 5-10 influencers
Publicatie: 5- 10 social en 5-10 blog posts
Total reach: 75.000
Engagement: 3%
Inzet blogs om inhoudelijke content te genereren.
Resultaten:
Deelname: 19 influencers
Totaal posts: 28
Blogs: 11 blogposts
Total reach: 235.000
Engagement: 5%
Voorbeeld kwalitatieve posts:
Marieke Kazen
Lips and Jeans
Demi Dingerdis
Little Louvain