Interior en DIY blogger samen met Dremel
Interior en DIY blogger MyAttic is uitgekozen voor samenwerking met Dremel
Interior en DIY blogger Marije Hessel heeft in de afgelopen maanden gewerkt aan verschillende DIY projecten waarbij ze gebruik heeft gemaakt van Dremel apparatuur. Met de Dremel 3000 is ze begonnen met verschillende creaties
Marije is gek op dingen maken en opknappen, styling, fotografie, kleur, vintage en reizen. Naast haar werk als designer in de modebranche, is ze druk met bloggen en verzamelen. Haar zolder is de plek waar ze vintage meubeltjes en accessoires opsla en opknap. Vandaar ook de naam My Attic. Haar blog is de plek waar ze al haar ideeën en creativiteit kwijt kan. Op haar blog deelt ze DIY projecten, leuke adresjes, kringloopvondsten en geef ze een kijkje in haar huis waar ze constant aan het veranderen en stylen is. Marij is gekozen vanwege haar gepassioneerde werk met diverse materialen. Ze is een echte ‘maker‘.
DIY creaties
Voor Dremel heeft ze de volgende projecten ontwikkeld in de afgelopen maanden:
- Creatie van een spiegel op een marmeren voet. De instructies geeft ze via deze link.
- Maak van een wijnfles een hanglamp. Kijk hier welke stappen ze heeft doorlopen om dit te maken.
- De mobile hanger van hout. DIY instructies in haar blog
Naast dat haar projecten bijzonder verrassend en creatief zijn, is haar fotografie en haar blogpost van bijzonder hoge kwaliteit.
Wat waren de marketing doelstellingen?
- Dremel producten om de aandacht brengen van DIY-ers.
- Versterken van beeld dat Dremel hét product is voor de DIY-er en Maker.
Wat waren de resultaten?
Om deze vraag te beantwoorden zijn hier eerst de verwachtingen die wij hadden opgesteld:
Verwachtingen/KPI’s
- Expected total reach:
24.000 followers - Expected total minimum amount of posts:
3 blog posts & 10 social media posts - Potential impressions:
24.000 impressions on social, excluding blogposts
____________________________
Resultaten
- Actual total reach influencer:
50k followers in total - Actual total amount of posts:
- 10 social posts
- 3 blogposts
- Actual eyeballs (viewers of the campaign)
- 48.500 excluding blog