Radar Advies Campagne
Een telefoonverslaving, een SOA test of depressie, onderwerpen die regelmatig voorkomen onder andere bij jongeren. De YouTube kanalen Tieners, Ellis in Joetoepland en Steven Vegter bespreken deze verschillende onderwerpen in een aantal videos. De campagne is in samenwerking met Radar Advies.
Radar Advies
Radar Advies is een adviesbureau. De adviseurs bij Radar zijn actief op diverse thema’s o.a. Jeugd, Werk & Participatie Zorg & Samenleven en Management & Organisatie. Bij deze campagne hebben wij het thema Jeugd onder de aandacht gebracht. Het thema hebben wij onder de aandacht gebracht door de inzet van verschillende YouTubers. Op JouwGGD advies kan je informatie vinden over diverse onderwerpen zoals: Gezondheid, Relaties, Lichaam, Seks, Gevoel, Alcohol, Drugs en Media.
De Campagne
Voor deze campagne hebben wij verschillende YouTube kanalen ingezet. Vervolgens zijn er onderwerpen behandeld zoals telefoonverslaving, depressie, SOA’s en onzekerheden. De YouTubers informeren hun volgers over persoonlijke gezondheid issues, hoe gaan zij hier mee om en wat doen ze eraan? Verder was de doelstelling om op deze manier de stap naar hulp voor jongeren kleiner te maken.
Resultaten
Hieronder is te zien welke bijzondere resultaten er zijn behaald voor Radar Advies Campagne. In de blog lees je alles over deze campagne. Doordat YouTubers hebben gesproken over wat hun onzeker is de stap naar hulp voor jongeren kleiner geworden.
Number of influencers participated:
- 3 YouTube channels
- 9 influencers
Actual total reach influencers:
- 167.914 followers
Actual total amount of posts:
- 9 specifieke YouTube videos
- 7 social posts
Actual potential impressions:
165.205