Gladskin campagne – Review influencers testen Gladskin producten
Voor Gladskin hebben wij drie influencers met een huidprobleem uitgenodigd om de Gladskin producten te testen. Gladskin is gespecialiseerd in crème’s voor de huidaandoeningen; Acne, Eczeem, Rosacea. Daarnaast hebben ze overige producten voor skin care. Deze campagne stond in het teken van de huidaandoeningen, de drie influencers met elk een van de huidaandoeningen hebben de producten getest. De influencers die wij hebben ingezet zijn: Vera Camilla , Shirley Visser en Esmee Noëlle. Zij hebben de producten getest voor een periode van 2 tot 4 weken. Vervolgens hebben zij hun ervaring gedeeld op hun sociale kanalen met daarbij de hashtag #gladskin.
Resultaat Gladskin
De influencers zijn enorm te spreken over de producten van Gladskin, de resultaten volgden al heel snel tijdens het gebruik van de producten. Shirley Visser heeft de crème voor eczeem getest. Zij heeft enorm gevoelige huid en was in het begin erg voorzichtig tot dat er resultaat kwam. Vera Camilla heeft al een lange tijd de huidziekte Roscacea, zij heeft de Rosacea creme getest en vind het een heel fijn product. Ook mommy influencer Esmee Noelle heeft het product getest, zij heeft last van Acne. Na dat ze veel behandelingen is ontgaan is haar Acne nog steeds niet verdwenen. Door het gebruik van Gladskin is haar huid een stuk rustiger geworden. Zie hieronder de resultaten van de drie influencers:
Behaalde resultaten
- Deelnemende influencers : 3 influencers
- Totale bereik influencers : 268.172+ totaal bereik
- Totaal aantal posts/stories: 21 posts/stories
- Totale impressies: 220.000+