Storytelling door Mercedes
Mercedes-Benz laat een sterk staaltje storytelling zien in hun nieuwe “Grow-up” campagne. De campagne richt zich op Generatie Y en Z en sluit daarmee aan op hoe zij de wereld zien. Daardoor is het geen snelle flitsende reclame, maar wel een reclame die inspeelt op de emoties van hun doelgroep. De campagne oogt authentiek. En dat is waar deze digital natives voor gaan.
De Mercedes-Benz Grow-up Campagne
Voor deze twee generaties zijn de definities die door eerdere generaties voor waar werden aangenomen, niet per se meer vanzelfsprekend. Nee, want zij willen zelf keuzes maken en ze herdefiniëren. Daarom zoeken ze naar authenticiteit, volgen hun gevoel en creëren hun eigen wereld. En juist daar weet Mercedes-Benz feilloos op in te spelen. De Grow up campagne vertelt vijf verhalen die gelinkt zijn aan vijf instapmodellen van Mercedes-Benz. Ieder verhaal gaat over keuzes waar vrijwel iedereen binnen deze generaties mee te maken krijgt.
Het leven volgt jóuw regels. De waarden van je ouders opnieuw geïnterpreteerd – voor je leven van vandaag. Je metgezel: Mercedes-Benz.