Geluksmomentjes, werknemers van QuaRijn kennen ze!
Zorginstelling Quarijn wilde geluksmomentjes vastleggen en koos ervoor de samenwerking aan te gaan met influencers. Want de zorg is leuk en hoe kun je dat beter in beeld brengen dan met influencers? Influencers zijn mensen met presence, power en passion en kunnen het verhaal van jouw merk of organisatie als geen ander op een authentieke wijze vertellen.
De perfecte match
Brandambassadors staat voor de perfecte match. Daarom zijn wij samen met het bureau Effectgroep in Dreibergen zorgvuldig te werk gegaan in het selecteren van de juiste influencers. Influencers die het verhaal van Quarijn op authentieke, verfrissende wijze kunnen vertellen en de essentie van de zorg in beeld brengen.
Geluksmomentjes
Vloggers Rens en Koen van Lieve Bertha waren met hun humor, energie en enthousiasme bij uitstek geschikt. Samen met de zorgtoppers van Quarijn zijn ze een dagje op pad gegaan om zelf te ervaren hoe het nou is om in de zorg te werken. Met bejaarden zingen en pannenkoeken bakken en zwemmen met de bewoners van de Korsakov-unit; het resultaat zijn drie prachtige vlogs waarin de geluksmomentjes in de zorg naar boven komen. Want voor de glimlach van de cliënten, dáár doen ze het voor bij Quarijn!
De vlogs zijn binnenkort te vinden op de website van Quarijn!
Deze samenwerking vind plaats in het kader van uitrol van de personeelswervingscampagne van de zorginstelling en ontwikkelt door Effectgroep