Hunkemöller onthult in Berlijn: Topmodel Doutzen Kroes wordt nieuwe gezicht
Met het thema “A new love story begins” vertelt Doutzen Kroeshaar eigen verhaal als leidraad in de samenwerking met en nieuwe lingerie lijn voor Hunkemöller. Hiermee volgt ze Sylvie Meis op die jarenlang het lingeriemodel is geweest. De collectie is samen met Doutzen ontwikkelt. Onder de naam “Doutzen’s stories” vertelt zij op persoonlijke wijze over haar zelf en collecties: lingerie, zwemkleding of sportassortiment.
Philip Mountford CEO van Hunkemöller zegt hierover: “Ik ben er ontzettend blij mee dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is. “Ze vertegenwoordigt precies onze merkwaarden en als internationaal topmode. Ze kan ons merk wereldwijd meer bekendheid geven. Doutzen is een natuurlijke, stralende, prachtige, stijlvolle en natuurlijk heel sexy vrouw. In de komende twee jaar werken we met Doutzen samen aan de ontwikkeling van het merk.”
Doutzen zelf is erg trots op de haar ontwikkelde collectie: “Ik zit al een tijdje in de modewereld, maar heb nog nooit de mogelijkheid gehad om mijn eigen lingeriecollectie te ontwerpen. Dit is een geweldige nieuwe kans voor mij! Ik ben echt trots om de wereld wat meer van mezelf en mijn passie voor lingerie te laten zien met mijn collectie voor Hunkemöller. Het is een merk dat dichtbij me staat en waar ik mee ben opgegroeid in Nederland, een merk met een sterk erfgoed.“